Minőségi garancia és jelentkezési feltételek

Ha voltál már nálunk tréningen, akkor nem kérdés, hogy mindent megteszünk a megfelelő előkészítés érdekében. A minőségi garancia azonban nem csak a jószándékot, hanem megfelelő intézkedéseket is jelent nálunk.

Ebben a bejegyzésben nem csak minőségi garanciáról, hanem a jelentkezési feltételekről is olvasni fogsz.

A legfontosabb minőségi garancia – a képzési igény előzetes felmérése

Amikor jelentkezel egy tréningre vagy érdeklődsz egy tréning után, akkor minden esetben felhívunk, hogy tisztázzuk, valóban erre a tréningre van-e szükséged, milyen körülmények között fogod alkalmazni a tanultakat. Ennek függgvényében igyekszünk a példákat, témákat úgy alakítani, hogy az neked a lehető legjobban megfeleljen.

Így például, ha értékesítési tréningre jössz, egészen biztosan megkérdezzük, mit értékesítesz és milyen célcsoportnak. Innen tudni fogjuk, milyen példákat vegyünk elő mondjuk az érvelési technikák tanításánál.

Céges tréning esetében a tréninget megelőzően igényfelmérő beszélgetést tartunk és a tréning tematikáját is igyekszünk az igényeknek megfelelően alakítani. Ilyen esetben külön tréningajánlatot kapsz, amiben szerepelnek az általad megfogalmazott elvárások is.

Jelentkezés és fizetés

minőségi garancia - fizetés

A jelentkezés és fizetés a tréningek esetében 3 lépésben történik.

  1. lépés: Ha érdeklődsz egy tréning után, töltsd ki a tréning leírás alján található érdeklődő űrlapot. Itt megadod az e-mail címed, ahova megkapod a részletes tréning leírást és a jelentkezési űrlapot. Szintén megadod a telefonszámodat is, hogy fel tudjunk hívni a képzési igények felmérése végett. Ez az igényfelmérés a minőségi garancia fontos része és feltétele. Az érdeklődő űrlap nem kötelez téged a jelentkezésre.
  2. lépés: E-mailen megkapod a jelentkezési űrlapot, amin megadod a számlázási adataidat is. Ezt kitöltöd és beküldöd. A beküldött jelentkezési lap már fizetésre kötelez téged. Ekkorra azonban már tudod, hogy jó tréningre jelentkeztél.
  3. lépés: A tréning díjának kifizetése. Ez vagy díjbekérőn történik, vagy bankkártyás fizetéssel. Kérjük utald át a szükséges összeget, mert csak ezután kezdjük el az időpont szervezését.
  4. lépés: Végszámla megküldése és időpont szervezése. Ha beérkezett a tréning díja, kiállítjuk a végszámlát és e-mailen megküldjük neked. telefonon felvesszük veled a kapcsolatot és egyeztetjük a neked megfelelő időpontot.

A fenti 4 lépés azokra a tréningekre érvényes, amit egyéni tréningként is meg lehet tartani. Azoknál a tréningeknél, ahol a minimális létszám több, mint 1 fő (pl. Kreatív Problémamegoldás tréning), csak akkor kapsz díjbekérőt, ha megvan a minimális létszám és megfelel számodra a tréning időpontja.

Minőségi garancia

minőségi garancia - pénzvisszafizetés

Mi a magunk részéről mindent megteszünk a tréning sikeréért. Tudjuk azt is, hogy te is mindent megteszel a sikeres részvételért.

Ezért bátran felajánljuk neked az alábbi minőségi garanciát:

Ha elégedetlen vagy a tréneri munkával, ha úgy érzed, az előadások, feladatok, gyakorlatok színvonala nem érte el az általad elvárt szintet, visszafizetjük a részvételi díjat.

Időpont változtatás, lemondás, elállás

A minőségi garancia nem foglalja ugyan magában az időpont változtatását. Számodra azonban nagy biztonságot ad, hogy az időpont változtatásra is van lehetőséged.

Időpont lemondás, elállás a tréningtől: 14 nappal a tréning időpontja előtt tudsz egy tréninget bármely okból lemondani. A befizetett tréning díjat visszautaljuk neked.

Időpont változtatás: egyéni tréning esetén ez akár 24 órával a tréning időpontja előtt is lehetséges. A díjat már nem kapod vissza, de új időpontot egyeztethetsz

Időpont változtatás csoportos tréning esetén: Ez már macerásabb, mert az új időpontot a csoporttal is egyeztetni kell. Általában minden tréning végén még egyszer egyeztetünk a következő időpontról. Ha valami közbejött neked és nem tudsz a következő tréningen részt venni, a minőségi garancia arra is kiterjed: lásd a következő pontot.

Mi történik, ha nem tudsz részt venni egy tréningen és elmúlt a lemondási határidő? 

minőségi garancia - mi történik, ha nem tudsz részt venni a tréningen?

Amennyiben a tréningnek van online változata, megkapod a hozzáférést az online tréninghez is. Így mindenképpen pótolni tudod a legfontosabb ismereteket. Egyéb esetben is megkapod a hallgatói anyagokat, és ha a többi résztvevő hozzájárult, még videófelvétel is készül a megtartott tréningről. Ez már majdnem olyan, mintha résztvettél volna rajta.

Bár a hozzáférés az online tréninghez és a videókhoz szintén nem a minőségi garancia része, de olyan extra szolgáltatás, amit nem magától értetődő.

Résztvevői visszajelzések

Nem akarunk arra hivatkozni, mekkora tapasztalattal rendelkezünk a tréningek tartása tekintetében. Erre vonatkozóan elolvashatod Daróczi Zoltán, Reinhardt Éva, Szekér Károly tréneri bemutatkozóját is.

Inkább azt ajánlom, olvasd el, mit mondanak mások a tréningjeinkről.

Mit jelent a minőségi garancia még egyszer?

  • A tréningek tematikáját és témaköreit előre megkapod.
  • A trénerek hatalmas tapasztalattal rendelkeznek.
  • Az elvárásaidat, igényeidet előre tisztázzuk telefonon – így azt kapod, amire szükséged van.
  • Az időpontot egyeztetjük veled, így biztosan el tudsz jönni.
  • Amennyiben van, úgy megkapod a tréning online változatát is.
  • Az időpont változtatásra is lehetőséged van.
  • Ha mégis elégedetlen vagy a tréneri munkával, visszakapod a képzés díját.

További kérdéseid vannak? Tedd fel őket ezen az űrlapon keresztül!