konfliktuskezelési stílusok 4 órás tréning

Konfliktuskezelési stílusok tréning Győr 2018.10.19

Ezen a képzésen fejleszted tudatosságodat a konfliktuskezelési stílusokkal kapcsolatban. Könnyebben el tudod dönteni, hogyan kell viselkedned a konfliktushelyzetekben. Nagyobb önállósággal, határozottabban tudsz viselkedni érdekkonfliktusokban. Jobban tudod képviselni érdekeidet miközben tekintettel maradsz mások érdekeire is.

Ügyfélszolgálati tréning: konfliktuskezelés, érdekérvényesítés

A vállalaton belső kommunikáció során keletkező konfliktusok jelentős része kommunikációs hibákra vezethető vissza. Ezek a kommunikációs hibák felesleges stresszt okoznak és a munkavégzés hatékonyságának romlásához vezetnek.
A professzionális konfliktuskezelés mind az ügyfélszolgálati, mind a vezetői munkavégzés során lényeges és fontos készség, amit fejleszteni érdemes.

Ügyfélszolgálati tréning: konfliktuskezelés, érdekérvényesítés

A Konfliktuskezelés, érdekérvényesítés képzés a résztvevők tipikus konfliktushelyzeteit dolgozza fel
Rávilágít a konfliktusok keletkezési folyamatára és segítséget ad azok konstruktív kezeléséhez
Visszajelzést ad a résztvevők egyéni konfliktuskezelési stratégiájára
Megtanítja a 4 lépéses asszertív közlés technikáját, ami segít a jogos érdekek határozott képviseletében

Ügyfélszolgálati tréning: konfliktuskezelés, érdekérvényesítés

A tréning témakörei között szerepel:
* Konfliktusok keletkezése – a destruktív magatartás kialakulásának megelőzése.
* Konfliktuskezelési stílusok – a saját konfliktuskezelési stílus és az ügyfél viselkedési minták felfedezése. Konfliktuskezelési játszmák elemzése.
* Az asszertív önérvényesítő viselkedés – szemlélet alakítás és a helyes viselkedés szabályok felállítása konkrét helyzetekben.

konfliktuskezelési stílusok 4 órás tréning

Konfliktuskezelési Stílusok

Nem mindegy, hogy csak egyetlen hangszered van-e, vagy egy egész nagyzenekar áll a rendelkezésedre! Sok hangszerrel sokkal több zenedarabot el tudsz játszani. Pontosan ugyanez a helyzet a konfliktuskezelési stílusokkal. Mindenkinek van egy fő stílusa, de ha megtanulsz mind az 5 stíluson játszani, szélesre tárod a cselekvési lehetőségek kapuját! Nem csak bizonyos helyzetekkel tudsz majd megbírkózni, hanem kezelni tudsz olyan embereket is, akik eddig csak frusztráltak téged.