Date 2018-08-13 - 2018-08-13
Time 10:00
Location Győri Tréning
Category Konfliktuskezelés
Organizer Győri Tréning

Mit nyújt a konfliktuskezelés tréning az ügyfélszolgálati dolgozóknak?

A mindennapi ügyfélkapcsolat során természetes a konfliktusok keletkezése.
A konfliktusok konstruktív megoldása, a destruktív magatartások megelőzése olyan feladat, ami csak képzéssel és konkrét viselkedési szabályok bevezetésével sikerülhet.

A vállalaton belső kommunikáció során keletkező konfliktusok jelentős része kommunikációs hibákra vezethető vissza. Ezek a kommunikációs hibák felesleges stresszt okoznak és a munkavégzés hatékonyságának romlásához vezetnek.
A professzionális konfliktuskezelés mind az ügyfélszolgálati, mind a vezetői munkavégzés során lényeges és fontos készség, amit fejleszteni érdemes.

A Konfliktuskezelés, érdekérvényesítés képzés

  • A résztvevők tipikus konfliktushelyzeteit dolgozza fel
  • Rávilágít a konfliktusok keletkezési folyamatára és segítséget ad azok konstruktív kezeléséhez
  • Visszajelzést ad a résztvevők egyéni konfliktuskezelési stratégiájára
  • Megtanítja a 4 lépéses asszertív közlés technikáját, ami segít a jogos érdekek határozott képviseletében

A tréning témakörei

  • Konfliktusok keletkezése – a destruktív magatartás kialakulásának megelőzése.
  • Konfliktuskezelési stílusok – a saját konfliktuskezelési stílus és az ügyfél viselkedési minták felfedezése. Konfliktuskezelési játszmák elemzése.
  • Az asszertív önérvényesítő viselkedés – szemlélet alakítás és a helyes viselkedés szabályok felállítása konkrét helyzetekben.
  • A négy lépéses asszertív közlés – kommunikációs készségfejlesztés, konkrét mondatok megfogalmazása a gyakori konfliktushelyzetekben.
  • Reklamációkezelés szabályai – megfigyelhető és számonkérhető viselkedési szabályrendszer, amivel támogatható a tanultak gyakorlati alkalmazása.

Szervezési információk

A tréning zárt formában kerül megrendelésre, egyéni csatlakozás nem lehetséges. Időkerete 4 óra, résztvevői létszám 5-6 fő.